2016. július 13., szerda

Hálóból készíthető

Vannak ezek a gyöngyhálók a webboltban amiről mindig olyan misztikus képek keringenek a gyöngyös lányok fejében :) 
 Gyöngyhálós nyaklánc alap
Nehéz elképzelni, hogy egy háló megtartja a formáját, ha gyöngyöket töltünk bele. Nos, jelentem: én most kipróbáltam és leírom nektek a tapasztalataimat.
Első tapasztalatom az volt, hogy a 8 mm-es hálóba nem lehet belenyomni a 10 mm-es préselt golyót. :) Mert hiába rugalmas ez a háló, azért annyira nem, hogy ne bosszulja meg magát ;) A 8 mm-es golyó viszont egész szépen belefért és tartja is a helyét, nem izeg mozog.
 TisziGyöngy
Második tapasztalatom vele, hogy ráhúzni is könnyű nagyobb lyukkal rendelkező golyókat, bogyókat, mert szépen össze lehet nyomni a hálót, egész vékonyka tud lenni. Viszont a végei, a több szál miatt, makrancosak. Tehát néha egyik másik szál nem megy be a lyukba és az ember össze kuszálja a háló végét. Tehát számolni kell vele, hogy néha szabni kell a háló végéből, ha sokat húzunk rá.
 Ragasztható bőrvég
A ragasztást jól bírta. A kupakba csak kis adag ékszer ragasztót tettem (direkt ki akartam próbálni a tűréshatárát) és így is teljesen stabilan beleragadt.és mivel a háló rugalmas, ezért akár ennél kisebb kupakba is beragasztható. Sőt, használható hozzá csomó féle végzáró is.
 Végzáró elemek

Tudom ajánlani bárkinek, akinek megmozgattam a fantáziáját vele :)

2 megjegyzés:

  1. Hamarosan megjönnek az én hálóim is. Majd jelentkezem az eredménnyel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a véleményed róla És persze örülnék képeknek is ;)

      Törlés